niedziela, 20 stycznia 2013

Opis + Prolog.

Opis


Ziemia się zmieniła.. Na świat wyszły mroczne siły.. Złe siły , które atakują ludzi i skłaniają ich do złych rzeczy.. Ludzie są przerażeni.. Na każdym kroku morderstwa.. Ale na szczęście na ziemi pojawiają się Anioły.. Wojownicy samego Boga. Ludzie wiedzą o nich.. Uwielbiają ich i darzą szacunkiem za ich pomoc. Niebezpieczeństwo jest na tyle duże , każdy człowiek po ukończeniu 17 lat dostaje do ochrony swojego anioła stróża. Czy siły zła wygrają ?? Co się stanie z ludźmi ??


Prolog.


Nazywam się Melanie Anderson. Właśnie dziś jest 5 kwiecień. Skończyłam 17 lat. Wraz z moją mamą Joanną jestem w urzędzie „ Spraw Najwyższych” by zgłosić , że mam już 17 lat i nadano mi mojego anioła stróża. Trochę byłam przerażona. Bo jestem bardzo wstydliwą osobą. Niby rodzice mają swoich aniołów stróżów , które z nami mieszkają , ale jakoś nie mogłam się oswoić z myślą , że będę miała własnego. W końcu. Możemy zgłosić do urzędu o moich urodzinach , ale mieliśmy jeden wymóg do spełnienia. Mieliśmy mieć miejsce by miał gdzie mieszkać. Taka była zasada. Moja rodzina i oczywiście ja .. jestem podporządkowana prawu.
Wraz z mamą podeszłam do okienka , przy którym siedziała młoda kobieta z okularami na nosi. Stukała swoimi paznokciami w klawiaturę komputera.
  • Witam, w czym mogę pomóc ?? spytała uprzejmie kobieta.
  • Nazywam się Joanna Anderson. Przyszłam wraz z córką by zgłosić , że właśnie skończyła 17 lat.
  • Och.. Proszę wypełnić formularz – podała nam dwie kartki. - Zaraz wszystko powiem.
    Wypełnienie dokumentów zajęło około 10 minut. Musiałam się w dwóch miejscach podpisać.
    Podałyśmy kartki.
  • A więc dobrze. Już zgłosiłam zapotrzebowanie. Formularz jest dobrze wypełniony. Proszę się spodziewać swojego anioła dziś pod wieczór. Moje gratulację , Melanie.
    Wymamrotałam ciche” Dziękuję „
    I tak zaczyna się moja historia.

2 komentarze:

  1. Fajnie się zaczyna czekam na nn ;*
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczyna się ciekawie czekam nn i zapraszam do siebie:
    http://milosc-jest-magiczna.blogspot.com/ Pozdrawiam Marta ;DD

    OdpowiedzUsuń